accióntrabajo
red profesional | bolsa de trabajo | España

responsable del departament de tecnologies i sistemes de la informació

Hospitalet de Llobregat
Barcelona
experiencia
3 años
informática
temporal
jornada completa
salario
no especificado
publicado
19 Mayo 2017
Funcions
•Definició, juntament amb la direcció, del pla estratègic anual-bianual del departament.
•Implementació de propostes de millora a nivell tècnic i de servei als usuaris.
•Coordinació amb els responsables de l’àrea Informàtica de les diferents institucions del Campus Bellvitge.
•Coordinació amb la direcció per la revisió i seguiment dels diferents objectius proposats.
•Coordinació del departament i de les diferents àrees dintre del mateix sistemes, programació, help-desk
•Resolució d’incidències, proposta de solucions adequades en funció de les necessitats i pressupost.
•Coordinació i gestió dels diferents proveïdors.
•Coordinació i gestió dels diferents equips externs que puguin prestar serveis en el departament.
•Garantir en tot moment la seguretat de l’IDIBELL en termes de tecnologies de la informació, així com la cobertura de les necessitats dels usuaris.
•Supervisió del bon funcionament dels serveis i sistemes informàtic de la institució, establint plans de contingència per a les funcions crítiques, verificant periòdicament el seu funcionament.
•Supervisió dels processos d’instal•lació, modificació o eliminació de tecnologies informàtiques.
•Assessorament en la compra o contractació de productes i serveis, participant quan sigui necessari en l’anàlisi tècnic de les propostes.
•Definició i gestió dels projectes referents als sistemes d’informació
•Garantir els compromisos i objectius definits en els projectes.

Requisits
•Formació superior: Enginyeria Informàtica
•Formació complementària en programes/sistemes actualitzats
•Experiència mínima demostrable de 3 anys com a Responsable de departament o responsable informàtic.
•Capacitat d’innovació i de resolució.
•Capacitat de gestió d’equips, de negociació, habilitats comunicatives, dots de lideratge.
•Orientació al client intern.
•Flexibilitat per adaptar-se als imprevistos en les tasques diàries.
•Visió global i estratègica.
•Català i castellà perlats i escrits correctament.
•Nivell elevat d’anglès, tant parlat com escrit.

Es valorarà
•Experiència en centre d’investigació.
•Disponibilitat d’incorporació immediata

Documentació necessària
•Carta de presentació
•Curriculum vitae

S’ofereix:
•Contracte laboral d’obra i servei
•Jornada complerta de dilluns a divendres
•Incorporació immediata
•Retribució en funció de la vàlua.
•Ubicació: Hospital Duran i Reynals

Sube tu currículum

crea tu perfil rápidamente usando tu currículum en formato pdf o word


* formato .doc is preferido


si no tienes tu curriculum a mano puedes crear tu perfil aquí

Al usar el sistema y crear un perfil aceptas las condiciones de uso

¿Está todo bien?

Valore este anuncio

tu nombre


    emails de destino (separados por comma)


      tu mensaje


        comparte en facebook


        comparte este empleo vía facebook

        comparte en twitter


        compartir este empleo vía twitter